ENG
Конденсатовідвідники
Регулятори тиску
Клапани регулюючі
Котлове та спеціальне обладнання
Механічні насоси та станції
Арматура та контрольно вимірювальні прилади
Комплексні системи
Обладнання для чистої пари та стерильних середовищ
Запобіжні клапани

Сервісне обслуговування


Компанія Пріма Трейдінг є авторизованим представником виробника пароконденсатного обладнання Valsteam ADCA. Високий професіоналізм та кваліфікація наших інженерів – гарантія якісної та довговічної роботи вашого обладнання.
Компанія Пріма Трейдінг приймає (розглядає) претензії від клієнтів щодо якості продукції на все обладнання, що постачається компанією. Компанія несе гарантійні зобов'язання на продукцію, що реалізується, протягом 12 місяців з дня продажу або з моменту встановлення обладнання (не більше 18 місяців з дня продажу). Гарантійний термін запасні частини до устаткування, пов'язані з його ремонтом, становить 6 місяців.

Обов'язковими гарантійними умовами є: 

• дотримання умов експлуатації (згідно з технічною документацією);

• відсутність зовнішніх пошкоджень обладнання; 

• дія гарантійного періоду на обладнання відповідно до документально підтвердженої інформації про дату придбання продукції.

Умови прийому обладнання на ремонт

Технічна підтримка клієнтів включає такі послуги:

1. Сервісне обслуговування

2. Технічне обстеження несправного устаткування

3. Заміна несправного обладнання

4. Організація шефмонтажу обладнання

5. Забезпечення запасними частинами

1. Сервісне обслуговування

Сервісне обслуговування здійснюється за письмовою заявкою встановленої форми, яку клієнт має надіслати компанії Пріма Трейдінг електронною поштою.

Завантажити заявки на проведення сервісного обслуговування:
Ви можете надіслати обладнання для проведення перевірки/ремонту компанією Пріма Трейдінг, для цього необхідно заздалегідь заповнити заявку на це обладнання. Звертаємо вашу увагу на те, що обладнання без заявки не перевіряється.
Транспортні витрати (до складу компанії Прима Трейдинг і назад) оплачуються клієнтом.
Порядок розгляду заявок
Відповідальний співробітник розглядає заявки у порядку їх надходження.
При необхідності уточнення проблеми представник компанії Пріма Трейдінг має право вимагати додаткові відомості у клієнта.
Після повного з'ясування проблеми співробітник компанії Пріма Трейдінг пропонує клієнту варіанти вирішення. Якщо після виконання рекомендацій проблема не може бути вирішена на місці, клієнту буде запропоновано надіслати обладнання на склад компанії Пріма Тейдінг для проведення технічного обстеження.
Оплата клієнтом сервісного обслуговування
Витрати на проведення сервісного обслуговування оплачуються клієнтом у таких випадках:

• обладнання, зазначене у заявці, не підлягає гарантії (минув гарантійний період; немає документів, що підтверджують наявність гарантії; порушено заводські пломби; порушено умови експлуатації);

• внаслідок технічного обстеження з'ясувалося, що причиною проблеми не була несправність обладнання, зазначеного у заявці.

2. Технічне обстеження несправного устаткування

Технічне обстеження несправного устаткування проводиться обов'язково при надходженні несправного устаткування.

Якщо процесі обстеження виявляється, що устаткування вийшло з ладу з вини покупця, то клієнт має оплатити проведене обстеження.
В особливо складних випадках компанія Пріма Трейдінг може направляти обстежуване обладнання на завод-виробник для отримання висновку.

3. Організація заміни несправного обладнання

Заміна гарантійного обладнання
Несправне обладнання має бути доставлене на склад компанії Пріма Трейдінг з оригіналом паспорта та копіями рахунок-фактури та накладної, згідно з якими воно було придбано.
Після перевірки несправного обладнання компанії Пріма Тейдінг та встановлення, що обладнання має заводський дефект, а також відсутня можливість його ремонту, організується постачання нового обладнання клієнту.
Доставка обладнання на склад/склад організується самим клієнтом.
Заміна негарантійного обладнання
Якщо вартість ремонту обладнання можна порівняти з вартістю аналогічного нового обладнання, представник компанії Прима Трейдинг пропонує клієнту купити нове обладнання або підбирає аналогічну заміну.

4. Організація шефмонтажу обладнання

Компанія Пріма Трейдінг здійснює шефмонтаж проданого обладнання.

Для проведення шефмонтажу клієнту необхідно надіслати електронною поштою на адресу компанії Пріма Трейдінг заявку на необхідний вид робіт із зазначенням типу обладнання.

5. Забезпечення запасними частинами

Компанія Пріма Трейдинг здійснює продаж запасних частин для ремонту обладнання клієнтам компанії та партнерам для всього спектру обладнання, що постачається після постачання обладнання. Якщо обладнання знято з виробництва, компанія Пріма Трейдінг не може гарантувати постачання запасних частин до цього обладнання.

Що робити у разі виникнення сервісного випадку

З питань рекламації просимо Вас афіксувати несправність на фото/відео з демонстрацією загального виду місця встановлення у високій якості та надіслати матеріали на адресу електронної пошти: info@primatrading.com.ua або зв'язатись за номером: +38 (044) 353-55-52 або +38 (067) 521-67-21 .

+38 (044) 353-55-52

+38 (067) 812-35-75

+38 (099) 554-39-29

Пріма Трейдінг

Юр. адреса: Україна, 3113, Україна, м. Київ
вул. Миколи Василенка, буд. № 1, офіс 308
Офіс та склад: Україна, 04128, м. Київ, вул. Стеценка, 27а, офіс 305

Офіс, склад
пн-пт: з 9:00 до 18:00
сб-нд: вихідні дні



Слідкуйте за нами в
соціальних мережах


Вгору